توری پنجره دوجداره upvc با پروفیل وین تک

توری پنجره دوجداره upvc با پروفیل وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره دوجداره upvc با پروفیل وین تک

بهرام پروهان

در این شرکت توری پنجره دوجداره upvc با پروفیل وین تک تولید شده با رعایت کامل استانداردهای لازم و تحت نظارت کنترل کیفی انجام می گیرد تا از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.یکی از بهترین توری ها برای پنجره دوجداره upvc با پروفیل وین تک ,توری های آکاردئونی یا پلیسه می باشد چرا که علاوه بر داشتن استحکام و دوام بالا براحتی باز و بسته می شوند.
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۱۵ تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله پنجره دوجداره upvc وین تک بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند.در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان توری پنجره دوجداره upvc upvc با پروفیل وین تک در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند .در کارخانه وین تک کشور ایران https://upvc.pro  نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک استفاده می گردد.
قیمت توری پنجره دوجداره upvc upvc با پروفیل وین تک
توری پنجره دوجداره upvc upvc با پروفیل وین تک رابطه مستقیم با کیفیت نهایی درب و پنجره دوجداره upvc دارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره upvc به مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند.جنبه ديگري که در تعيين کيفيت در و پنجره استاندارد بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک می باشد که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط خريداران محترم نمی باشد و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد.
برای محاسبه قیمت هر متر مربع پنجره  upvcعوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره upvc, طول و عرض پنجره دوجداره upvc, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درب و پنجره يو پي وي سي، واکنش پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي يو پي وي سي تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.

درب دوجداره فرانسوی


توری پنجره دوجداره upvc upvc با پروفیل وین تک
توری پلیسه ایی ضد حشرات قابلیت نصب بر روی انواع پنجره ها را دارا می باشد. این نوع توری مزایای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه دارد. جنس توریهای پلیسه ای از نوع مش آکرلیک می باشد که به واسطه رزین روی خود در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم بوده و پوسیده نمی شود و جنس قالب آن از پروفیل آلومینیوم می باشد.
توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند. از جنس مش آکرلیک بوده که به سختی دوده، چربی و گرد و غبار را به خود می گیرد و به دلیل نوع جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیز می شود. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت توری پنجره دوجداره upvc upvc با پروفیل وین تک بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت توری پنجره دوجداره upvc با پروفیل وین تک تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: